Akceptujemy pliki:

  • PDF
  • EPS
  • TIFF
  • JPG
Dowiedz się więcej

Projekty graficzne przygotujemy za Ciebie projekt

Twój koszyk

Ilość: 0
O wartości: 0,00 zł Realizuj zamówienie

Strefa klienta

Jak zamawiać?

1. Rejestracja i aktywacja użytkowników

  • Akceptacja treści regulaminu
  • Formularz rejestracji
  • Aktywacja konta

2. Składanie zamówień

  • Wybór produktów
  • Formularz zamówienia
  • Sposoby przesyłania plików
  • Koszyk
  • Sposoby dostarczenia produktu
  • Metody płatności
  • Potwierdzenie zamówienia

3. Panel klienta baner-shop.pl

  • Logowanie i odzyskiwanie hasła
  • Edycja danych użytkownika
  • Podgląd zamówień

1. Rejestracja

Serwis internetowy baner-shop.pl jest skierowany do firm zainteresowanych drukiem wielkoformatowym. Aby dokonywać zamówień naszych usług i towarów należy zarejestrować się w systemie. W tym celu klikamy przycisk Zarejestruj się na polu baner-shop.pl, który znajduje się w prawym górnym rogu strony głównej.

Akceptacja treści regulaminu

Po poprawnej rejestracji pokaże się treść regulaminu, z którym należy się zapoznać. Po jego zaakceptowaniu prosimy wcisnąć przycisk Akceptuję i wypełnić formularz rejestracyjny.

Formularz rejestracji

Sugerujemy, by w formularzu rejestracyjnym używać haseł, które są łatwe do zapamiętania. Login jest przypisany automatycznie jako email. Prosimy dokładnie sprawdzać wpisywane dane. Rejestrację finalizujemy klikając w przycisk Dalej.

Aktywacja konta

Twoje zgłoszenie rejestracji zostanie przez nas zweryfikowane w dni robocze w godzinach pracy 8-16. Kiedy po weryfikacji danych konto zostanie aktywowane, jego właściciel otrzyma informację drogą elektroniczną na adres podany przy rejestracji. Po aktywacji konta można zalogować się w panelu klienta baner-shop.pl.

2. Składanie zamówień

Wybór produktów

Lista aktualnie dostępnych produktów znajduje się po lewej stronie ekranu.
Każdy produkt jest szczegółowo opisany i przedstawiony na zdjęciu. Aby złożyć zamówienie wybieramy dany produkt i klikamy w przycisk Zamów.

Formularz zamówienia

W formularzu tym należy wpisać odpowiednią ilość m2, system rozpoznaje ilości niecałkowite np: 10,2m2, opcje dodatkowe takie jak oczkowanie, zgrzew są standardowo przypisane lecz można je edytować.
Obliczanie m2 – 3×1m = 3m2 / 5.5×1.3m = 7.15m2

Sposoby przesyłania plików

Po wpisaniu odpowiednich danych należy podać sposób, w jaki zostanie do nas dostarczony plik z projektem. Ważne, by przy składaniu zamówienia plik był właściwie przygotowany.

Gotowe pliki można dostarczyć w następujący sposób:
Poprzez upload – ładujemy plik w formularzu zamówienia
Korzystając z FTP – wpisujemy pełną nazwę baner720dpi_3×1m_x_1szt.jpg (jeśli ftp został dla Państwa utworzony)
Drogą mailową – przesyłamy plik mailem na adres: info@baner-shop.pl

Koszyk

Zamówienie konkretnego produktu potwierdzamy przyciskiem zamów.
Po jego kliknięciu, produkt znajdzie się w koszyku.
Opisane powyżej czynności powtarzamy aż do momentu skompletowania wszystkich zamawianych produktów. W każdej chwili możliwe jest usunięcie produktu, do tego celu służy przycisku Usuń. Aby zakończyć zamówienie należy kliknąć ikonkę zamów.

Sposoby dostarczenia produktu

Jeżeli wybrane produkty są już dodane do koszyka, kolejnym krokiem jest wybór sposobu ich dostarczenia. Mamy do dyspozycji następujące opcje:

  • wysyłka firmą kurierską
  • wysyłka pocztą
  • odbiór osobisty w siedzibie firmy

Pola adresu wysyłki zawierają dane, które wcześniej zostały podane w Panelu Klienta. W razie potrzeby istnieje możliwość zmiany adresu dostarczenia przesyłki.

Metody płatności

Wybierasz sposób płatności za zamówienie.
Gotówka przy odbiorze – oznacza zapłatę “za pobraniem” u kuriera/listonosza ewentualnie w siedzibie firmy baner-shop.pl.
Przedpłata na konto – oznacza, że zamówienie zostanie wysłane po dokonaniu przedpłaty na nasze konto.
Przelew/płatność terminowa – to forma płatności dostępna tylko dla stałych klientów, którzy mogą zapłacić za zamówienie w terminie siedmiu dni po otrzymaniu przesyłki.

Płatności.pl – to wygodny i prosty sposób na wykonywanie płatności online, bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia
Ostatecznie należy potwierdzić wysłanie zamówienia przyciskiem Wyślij zamówienie. Pokaże się informacja potwierdzająca.
W przypadku płatności poprzez system Płatności.pl informacja ta pokaże się dopiero po dokonaniu płatności w systemie Płatności.pl.

3. Panel Klienta baner-shop.pl

Panel klienta znajduje się po prawej stronie ekranu. W tym miejscu istnieje możliwość edycji danych oraz podglądu realizacji zamówień i płatności.

Logowanie i odzyskiwanie hasła

Aby składać u nas zamówienia, konieczne jest zalogowanie się na stronie baner-shop.pl. Logujemy się używając loginu i hasła podanego podczas rejestracji. W przypadku utraty lub zapomnienia tych danych można użyć funkcji odzyskiwanie hasła. Dane potrzebne przy logowaniu zostają wysyłane na adres mailowy podawany podczas rejestracji.

Edycja danych użytkownika

Klikając na Edycja danych użytkownika można zmienić podane wcześniej dane. Jedyną informacją, która nie może zostać zmieniona jest login. Ewentualne zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz dane.
Zmiany danych będą widoczne po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu się.

Podgląd zamówień

Klikając na link Podgląd zamówień można śledzić status realizacji aktualnych zamówień oraz zobaczyć historię poprzednich.

Zamówienia mogą mieć następujący status:

  • Nowe zamówienie
  • Czeka na wpłatę
  • W realizacji – komplet produktów
  • W realizacji – brak części produktów
  • W realizacji – brak produktów
  • Przekazano do wysyłki
  • Zrealizowane
  • Anulowane
  • Odrzucone

FAKTURA VAT – zawsze znajduje się wewnątrz opakowania.
W przypadku problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

USUWANIE ZAMÓWIENIA
W razie konieczności istnieje możliwość usunięcia zamówienia, jest to możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i oddane do realizacji.
W tym celu skontaktuj się z obsługą baner-shop.pl